De'ale scolii

SAH: Problema saptamanii

Albul muta si castiga!


8 comments:

Barbie spunea...

O problema foarte simpla...muti tura langa rege si ai castigat:D

avatare spunea...

Ceva mai hard nu ai :>

Alexandru Giurca spunea...

Nu inteleg cum "muti tura langa rege". Poti fi mai exact?

avatare spunea...

@barbie: Da dar din cate-mi aduc eu aminte ai cam putea sa ii iei tura cu regele nu ?

Alexandru Giurca spunea...

Hint: Albul muta: Turn E3:G3 ;)

mesaje spunea...

pare destul de simplu,dar nu-ti spun ;))

Cristi spunea...

Alexandru te sfatuiesc sa mai inveti sah prin mutarea E3:G3 albul nu castiga ci da doar un sah dupa care se alege cu o regina, deci nu se poate da mat din urmatoarea mutare, imi pare rau.

Danut spunea...

Pentru cei care cunosc sahul bine pot sa dea o mana de ajutor, eu nu am mai jucat de cand eram mic si nu pot fi de folos. Nici nu mai stiu exact toate piesele de pe tabla de sah.

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit