De'ale scolii

Am revenit din vacanta

Ieri seara am ajuns acasa dupa ce am fost 10 zile la Oberwiesenthal, o statiune de iarna din Germania. In acest oras am fost si anul trecut, numai ca atunci am vizitat statiunea si imprejurimile. In vacanta de iarna 2009 - 2010 mi-am propus un lucru de care acum doi ani nu eram foarte sigur si anume sa invat sa schiez. Anul acesta am avut noroc pentru ca a fost zapada mare si am avut conditii. Partia pe care m-am dat eu in Oberwiesenthal nu este foarte abrupta. Mai exista si altele mai abrupte.

Sa va explic cum mi-am petrecut timpul.
In primele cinci zile dimineata, doua ore, am avut instructor care m-a invatat:

  • Primele doua zile am fost impreuna cu mai multi copii la grupa de incepatori, unde am invatat lucrurile de baza pe o partia foarte mica.
  • In urmatoarele trei zile m-am dus la grupa de "priceputi", unde am crezut ca o sa pot face fata. Vreau sa va spun ca (eu nu mi-am imaginat) in cea de-a treia zi am mers impreuna cu alt instrustor pe partia mijlocie, unde se dadea aproape toata lumea din statiune. Pe partia cea mare se dau numai profesionistii. In aceasta zi cred ca am cazut de vreo 7 ori. 

Dupa cele cinci zile am putut sa schiez singur (fara instructor) pe partia mijlocie. Mi-am luat si bilet de teleschi si in restul zilelor in care am stat la Oberwiesenthal am schiat si dimineata si seara.

De Anul Nou am tras cu artificii: timp de 45 de minute s-a tras in continuu.
Cand am ajuns acasa am vazut si comentariile si tin sa le multumesc lui TiSport, Cristian, Anei si Vaniei pentru urarile scrise si va urez si eu La multi ani si tot ce va doriti in anul 2010. In urmatoarele zile voi reveni cu fotografii.

2 comments:

miruna spunea...

hei, la multi ani!
fsi felicitari pentru relizare... dintr-un motiv sau altul, schiatul mi se pare o treaba destul de serioasa si apreciez pe cei care se baga la ea.
toate cele bune!

Anunturi Brasov spunea...

Am fost și eu pe acolooooo :D

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit