De'ale scolii

Primele impresii din clasa a-VII-a

Da, uite ca a trecut si prima luna de cand sunt la liceu. Suntem cei mai mici din liceu. La prima vedere mi s-a parut greu, dar cu timpul remarc ca unele materii sunt mai grele altele mai usoare. Am cunoscut si noi profesori si dirigintii. Pana acum toti profesorii mi s-au parut de treaba cu mici exceptii (profesoara de geografie si cea de matematica).

Orele nu mai sunt asa de usoare iar eu trebuie sa invat cu o zi inainte pentru toate materiile care sunt a doua zi. La scoala generala nu se intampla nimic daca odata nu ai invatat. Diferente intre scoala generala si liceu sunt multe. De exemplu la matematica nu mai ne da note ci puncte si daca ai un anumit punctaj la sfarsitul semestrului iei nota meritata. Ce m-a uimit este ca deja din prima luna avem deja 15 note.

Cat despre colegi pot spune ca sunt in ordine. Mi-am facut repede multi prieteni si si ei sunt foarte prietenosi. Binenteles ca mai sunt prieten si cu cei de la scoala mea veceh. Majoritatea dintre cei pe care i-am cunoscut in aceasta luna nu sunt din Cottbus, ci din alte orase sau chiar sate. Vin la scoala cu trenul sau cu autobuzul. Avem o fata in clasa care locuieste la 80 km de Cottbus dar locuieste la internat. Am auzit ca si la internat este bine si este foarte aproape de scoala.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit