De'ale scolii

Platforma sociala online Xing se extinde in afara Germaniei

47% din germanii care au acces la internet sunt inscrisi la o platforma sociala online precum Facebook sau StudiVZ. XING este una din platformele sociale mai deosebite, ea vizand doar contactele de afaceri. Platforma sociala online a fost fondata cu sase ani in urma de Lars Heinrichs. Astazi, firma Xing este cotata la bursa iar platforma online inregistreaza la nivel global peste sapte milioane de useri.

Ideea care sta la baza Xing a fost dorinta de a crea o platforma in care utilizatorii pot gasi contacte de afaceri, dar isi pot si extinde reteaua de cunostinte. Chiar daca userii folosesc de multe ori Xing pentru a gasi prieteni vechi, pierdtţi din vedere, sau pur si simplu pentru a sta de vorba cu prietenii actuali, managerii Xing ar dori ca platforma s fie folosita doar in scop de afaceri.

Prin strategia adoptata de Xing, managerii intentioneaza sa transforme platforma intr-un unicat in marea de retele sociale din internet. La Xing sunt inscrisi peste 40.000 de angajati din sectiile de personal ale multor firme, cautand, permanent, noi colaboratori printre useri. Platforma Xing este folosita mai ales in Germania, Austria si Elvetia, insa proprietarii doresc sa extinda prezenta online si in alte tari din Europa.


Campanii non-profit