De'ale scolii

Care este capitala Germaniei

Am intrebat cativa dintre colegii mei de la Craiova care este capitala Germaniei pentru ca au zis pe Messenger ca invata la geografie diferite lucruri despre Europa: rauri, capitale, tari... Am intrebat in total 15 dintre care numai 4 au stiut. La inceput au zis ca au trecut deja de Germania si acum sunt la Spania (au invatat de la est la vest).

Eu am fost uimit pentru ca ei cu ceva timp in urma au spus ca vor face o excursie (tur al Germaniei) in Germania. Au spus ca vor trece prin Berlin, prin nordul Germaniei, la Hamburg si Bremen, Köln, prin sudul Germaniei prin München si in final in Romania. Viziteaza cele mai frumoase orase din Germania. Sa revenim. Eu in final am dat raspunsul si multi dintre ei au marturisit ca au invatat dar ca au uitat pana acum.

Capitala Germaniei este orasul Berlin. Le-am recomandat sa viziteze Berlin-ul pentru ca este un oras rumos. Deasemenea si celalalte orase prin care trec ei sunt frumoase, unele inca nu le-am vizitat inca. Capitala Germaniei este cel mai mare oras al tarii cu aproximativ 3,4 milioane de locuitori si acoperind o suprafata de aproximativ 892 km². Este traversat de raurile Spree si Havel.

2 comments:

ionut spunea...

Asta ar trebui sa stie totusi pentru ca face parte din cultura generala. Adica, capitala unei tari mari trebuie sa o stii.

Unknown spunea...

Stiu capitalele tarilor din Europa, dar in Africa si Asia nu ma descurc. Niói la scoala am vorbit numai despre Europa. In clasa a-7-a cred ca vom vorbi despre toata lumea.

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit