De'ale scolii

Respectul la nemti

Germanii sunt niste oamenii foarte respectuosi daca si tu ii respecti. Daca nu, nici ei nu te respecta pe tine. Mi se pare corect. Cand am fost intr-o excursie la Burg de Paste, pe drum ne-am intalnit cu multi oameni care faceau si ei excursii. Majoritatea dintre ei ne-au salutat (Hallo) sau ne-au urat Paste fericit (Frohe Ostern). Binenteles ca le-am raspuns si noi la fel.

Alta data am fost cu bunicii mei in mai multe magazine pentru a gasi un cadou potrivit pentru mine, pentru ca era ziua mea de nastere. Am intrat in magazin, binenteles vanzatoarea ne-a salutat si cam dupa doua minute ne-a intrebat daca dorim ceva anume sau daca ne uitam numai. Din primul magazin nu am cumparat, dar vanzatoarea totusi ne-a urat o zi buna. In urmatorul magazin, la fel, cand am intrat ne-a salutat, dar de data aceasta am si cumparat ceva. Vanzatoarea ne-a urat din nou o zi buna.

Directoarea scolii noastre, Frau Nagel, sta in fiecare dimineata la usa scolii si ne intampina cu "Guten Morgen".



0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit