De'ale scolii

Primii prieteni la scoala in Germania

La inceput cand am venit in Germania nu am avut prieteni. Dupa 3 luni mi-am facut primul prieten. Numele lui este Martin. El a fost cel mai bun prieten al meu aproape toata clasa a-5-a. Mai faceam teme impreuna si ne jucam pe playstation (si el avea unul).

La sfarsitul clasei a-5-a nu am mai fost foarte buni prieteni pentru ca aveam activitati diferite. Cand ne intalnim sa jucam fotbal el nu vine, cand mergem la piscina el nu vine… Prin luna mai m-am imprietenit cu Andy, care este si astazi cel mai bun prieten al meu. Nu mai stiu exact cum s-a intamplat, cum ne-am intalnit, cum am devenit prieteni. Ce imi amintesc este ca el statea in fata mea (locul din fata mea) si mai vorbeam cateodata in timpul orei. Tin minte ca si pe atunci facea glume bune.

Andy are aproape aceleasi activitati cu mine. Ii place fotbalul, ii place sa joace jocuri pe calculator si mancarea lui favorita este pizza. Aproape in fiecare saptamana Andy vine pe la mine si ne jucam pe calculator, pe playstation, carti… Mergem la sala sau la teren si jucam fotbal. Si Martin a ramas un prieten bun alaturi de altii.

Din pacate nici unul dintre noi nu o sa mearga la acelasi liceu…

1 comments:

noni spunea...

Prietenii adevarati foarte greu ii gasesti.

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit