De'ale scolii

Romania la Targul de turism de la Berlin

Standul Romaniei de la Targul de turism de la Berlin, a primit premiul al doilea la concursul Best Exibitor Award. Din cei peste 11.000 de candidati la Bursa Internationala de Turism de la Berlin, standul Romaniei fost premiat cu locul al doilea dupa Cipru de Nord, iar locul III a fost ocupat de standul Turciei.


Premiile Best Exibitor Award se decerneaza anual de catre Cologne Business School - partener al Messe Berlin (complexul expozitional care a gazduit targul). Oamenii auau tinut cont, cand au premiat, de de design, atractivitatea si reprezentativitatea standului pentru tara pe care o promoveaza. Bursa Internationala de Turism de la Berlin este cea mai mare targ de profil din lume si s-a desfasurat in perioada 9-15 martie. Standul Romaniei a avut 605 metri patrati, incercand in acest an sa atraga turistii nemti in Bucovina, la Festivalul de muzica George Enescu, dar si la Brasov, pe partiile de schi de la Predeal si Poiana Brasov.

La stand, vizitatorii s-au putut bucura si de vinuri romanesti, caricaturi, jonglerii, obiecte realizate de mestesugari, dar si de tombole si concursuri prin care Romania va acorda premii excursii pe Litoral si un sejur la Bucuresti.

Turistii nemti raman importanti pentru Romania avand in vedere ca in 2008 numarul turistilor veniti din Germania care au vizitat Romania a ajuns la peste 520.000. In ultimii ani, Romania a participat cu regularitate la aceasta expozitie, cu scopul de a creste atractivitatea turistica a tarii.

7 comments:

Anonim spunea...

Super! Bravo Romania!

Anonim spunea...

Locul doi este foarte bine, dar intotdeauna se poate si mai bine... :)

Anonim spunea...

Da, locul doi este un loc bun. Bravo Romania!

Unknown spunea...

@cititorul de bloguri: Locul I este foarte greu de castigat. Poate ca vom castiga si locul I.

Unknown spunea...

@anonim: Da, felicitari Romania!!

Unknown spunea...

@anonim: Asa cred si eu. Locul II este bun.

Pantofi Dama spunea...

hmm am fost buni bravo noua ;)

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit