De'ale scolii

Lunea...

Ziua de luni este tot timpul cea mai grea zi din saptamana. Va spun si de ce. In fiecare luni trebuie sa ma trezesc devreme pentru a merge la scoala. O a doua problema este ca lunea am sapte ore, in celalalte zile avand numai 6 ore. Nu prea imi place germana si ieri am avut doua ore de germana.

Tot lunea stiu ca trebuie sa invat la muzica pentru marti si eu urasc muzica, pentru ca trebuie sa invatam mult. Seara ma gandesc tot timpul ce bine a fost in weekend si imi doresc sa nu ma mai duc la scoala.

9 comments:

Frida spunea...

Esti simpatic, in cazi tare bine, te citesc de vreo 5 luni desi nu cred ca am comentat vreodata. Asa ziceam si eu cand eram in generala, aveam ore multe si insipide. Dar o sa vezi cand ajungi la facultate, e mult mai lejer si in plus o sa ai si mai multe zile libere. Nu dispera si keep up the good work. :)

Anonim spunea...

Pai daca nu iti place germana poate ca iti va fi greu mai departe?

Unknown spunea...

@anonim: Nu imi place ca materie. Trebuie sa facem compuneri, sa invatam multe reguli... Pentru ine este cea mai grea materie.

Unknown spunea...

@Frida: Pana acum nu ai comentat, acesta a fost primul comentariu.

Anonim spunea...

Este grea dar dupa ce o vei sti bine si foarte bine vei avea numai avantaje. Chiar tu ai spus ca 130 milioane de oameni vorbesc germana.
Multa bafta si succes!

Policrate din Siracuza spunea...

Puteai macar sa-i multumestei Fridei cuvintele frumoase. :/ A zis si ea ca nu a mai comentat aici, deci nu vad rostul comentariului tau pentru ea.

Unknown spunea...

@Policrate din Siracuza: Nu am vrut sa fiu nepoliticos. Frida a scris "desi nu cred ca am comentat vreodata" si de aceea am scris asa. Dar intradevar trebuie sa-i multumesc pentru cuvintele frumoase.

miru be spunea...

duminică noaptea nu mă culc decât pe la miezul nopţii.asta pentru că mă îngrozeşte gândul de începere a unei noi săptămâni de şcoală.bineînţeles că primele trei ore am engleză' şi cel puţin de la 8 la 10 nu prea dau randament.dar îmi revin încet-încet,mai ales după ziua de vineri;)

Unknown spunea...

@miru be: Eu ma culc mai tarziu pentru ca am teme multe.

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit