De'ale scolii

Ce se face si ce am facut eu de Ziua Pamantului

Ieri a fost Ora Pamantului, cand o mare parte din populatia globului a stins luminile, ajutand planeta noastra. Cum spune si titlul postului, am sa va spun ce se face si ce am facut eu de Ziua Pamantului.


Ce se poate face de Earth Hour?

In primul rand putem stinge lumina, putem scoate din priza TV-ul, calculatorul, laptopul (chiar si in stand-by consuma curent), frigiderul (intro ora nu se strica mancarea de post din frigider), putem inchide centrala termica, putem uita ca avem masina si putem merge pe jos sa ne plimbam in parc si putem spera ca municipalitatea se va alatura initiativei si va opri iluminatul public pentru o ora, ca vor fi oprite de asemenea si mijloacele de transport in comun...

Binenteles putem sa mergem la teatru si multe alte chestii care nu au nevoie de electricitate. Daca nu gasim nimic de facut ne putem culca si maine dimineata ne vom trezi mai odihniti. In loc de lumina putem folosi lumanari si cu ajutorul lumanarilor putem citi o carte, sa ne jucam Monopoli...

Ce am facut eu de Earth Hour?

Sa incepem negativ, pentru a incheia pozitiv si sa uitati partea negativa. Deci, eu m-am uitat la meciul dintre Germania si Lichtenstein, toata seara, deci nu am inchis televizorul. In pauze am venit la calculator si am vorbit cu cativa prieteni pe Yahoo Messenger, asa ca nu am avut calculatorul inchis, dar a stat mult in stand by si nu a consumat asa de mult. Dupa ce s-a terminat meciul m-am uitat la un film: The Ring si in final m-am culcat.
Acum partile pozitive. In timp ce am stat la calculator am avut lumina stinsa. La fel s-a intamplat si in timpul meciului si al filmului. Nu mi-am incarcat PSP-ul si telefonul mobil, le incarc astazi. Nu m-am jucat nici un joc pe calculator, cum fac cateodata. Se pare ca am facut mai mult negativ decat pozitiv.

Ce am observat in Cottbus? Totul este luminat, chiar si in casele oamenilor sunt luminile aprinse. Azi am discutat cu cativa copii si nimeni nu stia de "Earth Hour", deci sigur nu au stins luminile. A fost un spectacol la in centrul orasului, cu lumini si efecte speciale. Nu stiu despre ce a fost pentru ca nu am iesit din casa.

Un prieten a fost ieri la Berlin si mi-a dat si mie o poza. Uitati cum a fost la Berlin, la Poarta Brandenburg:



0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit