De'ale scolii

Cadoul lui Mos Nicolae

Am primit cadou de la Mos Nicolae un PSP! Sunt foarte multumit ! Saptamana asta voi cheltui ceva bani pentru jocuri. Astazi trebuie sa vina si cardul de 8GB. Deocamdata doar am navigat pe net cu el. Avem o retea wireless acasa si m-am putut conecta imediat.Trebuie sa spun ca blog-urile nu se vad prea bine pentru ca nu sunt optimizate. Sper sa primesc ajutor sa optimizez si eu feed-ul astfel incat sa poata fi citit cu usurinta pe PSP si pe mobil.
Nu am sa uit nici de vechiul meu PS2 (sper :) ).

Primul joc pe care il vreau neaparat este Naruto: Ultimate Ninja Heroes. Iata batalia finala:




1 comments:

Anonim spunea...

Buna! Ai primit modelul nou de PSP?
As vrea sa iti cer o parere, cum este jocul Naruto? Un coleg vrea sa si-l cumpere dar nu este sigur daca merita banii.
Si eu nu stiu ce sa cer de la Mosu' :P Wii sau PSP? Danke pentru ajutor

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit