De'ale scolii

Parfumul dateaza din anul 1000 i.C.



Parfumul este vechi de sute de ani. Una din cele mai vechi intrebuintari ale parfumului este arderea esentelor si ierburilor aromate folosite in serviciile religioase. Egiptenii au fost cei care au introdus parfumul in cultura lor, apoi chinezii, arabii si grecii.


In Egipt, folosirea sticlutelor pentru pastrarea parfumului dateaza din anul 1000 I.C. Egiptenii au inventat sticla iar sticlutele pentru parfum au fost unele dintre cele mai utilizate obiecte din sticla. Egiptenii isi ungeau corpurile cu uleiuri aromate si le foloseau atat ca produse cosmetice cat si cu uz medicinal. Utilizarea parfumului s-a raspandit apoi in Grecia, in Italia si in lumea islamica.

In secolul XVIII s-a inventat apa de colonie care se amesteca in apa pentru baie si in vin ca apa de gura. Sticlutele devin populare pentru ambalarea parfumului si designul lor incepe sa ia amploare.


4 comments:

Anonim spunea...

Regina Elisabeta I a Angliei se parfuma dar nu se spala. La curte in acea vreme nu se spalau cu sapun.

Anonim spunea...

Buna Alex! Am remarcat ca scrii bine si frumos :) Te felicit pentru blog. Mi-ar placea sa facem link exchange. Spune-mi te rog cum ai dori sa apara blog-ul tau in blogroll-ul nostru (numele de afisare si link)?
Blog-ul nostru e http://stropidefericire.blogspot.com . Daca doresti sa ne adaugi si tu foloseste Stropi de Fericire drept display name si adresa anterior mentionata.
Ne cerem scuze de deranj si speram intr-o colaborare frumoasa :)

Echipa Stropi de Fericire

Unknown spunea...

@Stropi de Fericire: Multumesc pentru aprecieri si pentru blogroll. V-am pussi eu la mine in blogroll si va si citesc :) Succes si voua.

Unknown spunea...

@Anonim: Stiam si eu asta :) M-am mirat cand am aflat.

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit