De'ale scolii

Interviu cu Toni - Intrebarea a IXa

Toni ma intreaba:
I: Dincolo de imaginea buna pe care majoritatea oamenilor o au despre nemti, ce ne poti spune tu ? Unde exceleaza si unde nu ?


R:Eu nu pot sa spun ca "ma pricep la nemti". Vad doar orasul curat, nimeni nu arunca pe jos, tramvaiele si autobuzele sunt si ele curate, casele nu sunt foarte mari dar sunt frumoase si au obligatoriu gradina, nu fac galagie pe strada. Au si parti mai putin bune: tinerii au probleme cu alcoolul, nu se imprietenesc prea usor (eu mi-am facut primul prieten abia la 2 luni dupa ce am venit in scoala).
Dar exista 3 cuvinte care caracterizeaza Germania (am avut si noi o materie numita asa la scoala):

Wirtschaft, Arbeit und Technik - WAT
adica
Economie, Munca si Tehnica

4 comments:

io-n Dushu Tau! spunea...

yeah right. in your dreams. nemtii is niste lenesi! in gandire in reactii si in tot ce trebuie. is indoctrinati si imbecili. Nu-i mai ridica in slavi, da poate is curati, da asta pentru ca sistemul de stat functioneaza..arunci vine te amendeaza...aici ai vazut asa ceva. si crede-ma nu vorbesc pe gulerul camashii...am deja @5 ani de lucru direct cu ei...si stiu ce spun.

Anonim spunea...

Probabil ca din cauza ca sunt asa cum ii descrii tu le merge bine.

Apoi pe mine nu m-a amendat nimeni pentru ca eu nu arunc pe strada.

Daca ai 5 ani de lucru cu ei atunci ar fi trebuit sa-i cunosti mai bine.

Anonim spunea...

@io-n dushu tau!: Daca sunt asa lenesi si lipsiti de reactii de ce muncesti tu pentru ei si nu muncesc ei pentru tine?

Anonim spunea...

@neamtul: buna intrebare! chiar sunt curios de raspunsul lui io-n dushu tau!

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit