De'ale scolii

Interviu cu Toni - Intrebarea I

Toni este un prieten virtual inca de la inceputul blog-ului meu. Acum este student la jurnalistica si mi-a propus un interviu. Intrebarile sunt interesante si de bun simt. Iata prima intrebare:

I: Esti o prezenta din ce in ce mai activa in blogosfera romaneasca. Chiar daca ai 12 ani, am observat ca postezi destul de des si cu aceiasi placere de fiecare data. De unde aceasta pasiune pentru blogging ?

R: Imi face placere sa stiu ca sunt citit. Incerc sa scriu pentru a atrage cat mai multi cititori. Am deschis blog-ul la idea tatei si mai ales pentru a pastra legatura cu prietenii si colegii din Romania. La acel moment toti isi faceau site-uri la retelele sociale precum piczo si hi5. Am vrut sa-mi fac si eu dar tata mi-a recomandat blog-ul. A spus ca acele retele nu sunt pentru copii si probabil ca paginile colegilor mei nu vor avea nici un viitor. Astazi stiu ca in cea mai mare parte asa s-a intamplat. Initial mi-am facut pagina la googlepages iar mai apoi am deschis acest blog. Scriu in special despre viata mea in Germania (partea ei publica :) ) . Am invatat multe aici si sper sa pot transmite aceste invataturi si cititorilor mei. In plus, activitatea de blogging iti imbunatateste si cunostintele despre lume si viata.

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit