De'ale scolii

Ce filme am mai vazut

Zilele trecute am vazut X-men 2. Mai demult am vazut si X-men 1. Pot sa spun ca amandoua mi-au placut. Eu stiam despre ce este vorba pentru ca cand eram mic in fiecare zi urmaream desenele animate X-men. Imi amintesc ca in timpul saptamanii desenele erau la ora 22:00 si eu tot timpul stateam sa le vad si mama imi spunea sa ma culc (ce vremuri!).

Filmul a inceput la ora 20:15 si s-a terminat la ora 22:55. Iata despre ce a fost vorba:

In aceasta continuare a X-Men 1(2000) este reluata aventura mutantilor, care fac echipa in acest film cu noi colegi, Ice Man si Pyro pentru a lupta impotriva unei amenintari comune la adresa umanitatii si a mutantilor. Inamicul lor comun este William Stryker, si mana sa dreapta Lady Deathstrike.

In acelasi timp Academia Mutantilor condusa de Profesorul X, este atacata de forte militare, iar vechiul coleg si inamic al Profesorului, Magneto evadeaza din inchisoarea de maxima securitate in care a fost lasat la sfarsitul primului film.

Magneto il ajuta peprofesor sa se infiltreze in baza secreta a lui William Stryker. In final ......

Mai jos aveti trailer-ul:



Cred ca pentru X-men 3 o sa cumpar DVD-ul ca sa il vad mai repede.

7 comments:

Anonim spunea...

Buna! Ai o mica greseala: "...ca cand eram mic" ca cand este o cacofonie, nu suna bine, si nici nu se citeste bine. inceara sa o corectezi
Succes !

p.s.: dupa ce ai corectat, daca vrei poti sterge acest comentariu! dar nu-i nimic toata lumea mai gerseste, nimeni nu-i perfect...suntem oameni, nu roboti

Anonim spunea...

ca dovada, ca mai gresim uneori, si eu am gresit. in loc de greseste am scris gerseste. scuze am scris in graba.
*toata lumea mai greseste,...

Filme Noi spunea...

supe x-man :D

Anunturi Bucuresti spunea...

Aseară l-am văzut și euuuu! :D
Și e foarte fain. Chiar mi-a plăcut :D

Comentarii spunea...

Filmele X-Men nu mi-au plăcut deloc, în schimb urmăream fiecare episod din desenele animate.

Pantofi Dama spunea...

mi-au placut foarte mult filme si inca imi plac :P

Cursuri calificare spunea...

stiu si eu filmele si mi-au placut..

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit