De'ale scolii

Hercules: cel mai mare caine din lume

Recent i s-a atribuit lui Hercules titlul de cel mai mare caine din lume. A intrat in cartea recordurilor.

El este un buldog si cantareste 141 de kilograme. Circumferinta gatului lui este de 88,9 cm. Nici nu imi pot imagina cum ar fi intalnirea mea cu el.

"Tanarul" de 3 ani este mult mai mare si mult mai greu decat un caine din rasa lui.



Stapanului lui Hercules i se pare ca aceasta greutate este una naturala si ca nu ii trebuie nici un fel de dieta. El declara: "L-am hranit cu mancare de caini obisnuita si el a crescut... crescut... crescut."
Din spate puteti vedea mai bine cat de gras este. Numai daca ar ridica o laba m-as speria si as fugi. Labele lui sunt cat o minge de handbal. Stapanii lui afirma ca Hercules nu a atacat si nu a muscat pana acum pe nimeni. Totusi, nu cred ca as vrea sa am un astfel de catel.

18 comments:

Dobroi Radu spunea...

as vrea si eu unul asa :) e misto

Liviu spunea...

intradevar uimitor! insa mie teama sa nu fie cumva un experiment ... pt ca in ultima vreme ne tot uimesc cu asa ceva savantii astia :D

Anonim spunea...

:))
Pozele sunt trucate. Cel din poze e un caine din rasa Mastino Napoletano, dar "marit" pe calculator. Masculii din aceasta rasa pot ajunge in mod exceptional pana la 120 kg. Dar media rasei e de 60-80 la masculi, 50-70 la femele.
O zi buna!

Unknown spunea...

@anonim: Merci de informatie. Nu pot sa apreciez daca pozele sunt trucate. Dar daca pot ajunge la 120kg poate ca ar fi posibil si 141kg. Mai stii...

Anonim spunea...

intradevar uimitor dar cred ca stapanul sau l-a hranit prea mult si nu recunoaste dar este posibila si varianta ca a crescut exagerat de mult in orice caz n-as vrea sa ma intalnesc cu unastfel de catel . o zi buna fratilor

Anonim spunea...

popvesti de adormit copii eu unu cred ca pozele sunt trucate dar este posibila varianta sa fi fost un experiment-nereusit-depinde

Anonim spunea...

frumoasa javra,sincer mias dori unul asa,cu asa o potaie ai trece in miez de noapte printre toti golanii din tara cu miinile in buzuar si fluierind precum haiducii prin codru altadata

Anonim spunea...

Sunt cele mai trucate poze din lume.Este un caine din rasa Mastino Napoletano,dar marit pe calculator.Masculii din aceasta rasa pot ajunge in mod exceptional la 120 kg.Media rasei este 60-80 la masculi si 50-70 la femele. O,zi buna!

Anonim spunea...

cred ca e un vitel

Anonim spunea...

e super catelusul sincer imi doresc si eu unu dar nu atat de mare e prea de tot

Anonim spunea...

super tare...eu imi doresc un caine de mult timp....dar nu am reusit sa imi iau..si dak mi-as lua...as cauta unu la fel de mare ...imi place....e adorabil..dak acest caine chiar exista e super tare....

Anonim spunea...

uitati-va si voi la poza cu fata e prea mare chiar asa nu se poate...

Anonim spunea...

haii baa va tot cacatzi pe voi ca e trucata si nush ce un om a ajuns pana la 560 de kg asha ca ....

Anonim spunea...

bagamis ce mare eeeeeeeee

Anonim spunea...

mi-ar place un astfel de caine.este foarte simpatic,si nu cred k poza este trucata,se poate ca un caine sa creasca asa de mare

Anonim spunea...

unde sunt umbrele celor doi [oameni]????????????????/

Elena spunea...

Se vad foarte clar in prima poza. E un record omologat. Nu sunt poze trucate.

Anonim spunea...

interesant as vrea si eu un caine asa mare sami apere curtea de tigani asa macar osa aiba ce manca si la cina :))

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit