De'ale scolii

Google are tot timpul ceva special

Am gasit la http://www.google.ro/holidaylogos.html foarte multe logo-uri de la Google. Le-am ales pe care am crezut eu ca sunt cele mai importante. Se pare ca Google are pentru fiecare eveniment important cate un Logo. Le vedeti mai jos:


Ziua de nastere a lui Walter Gropius - 18. mai 2008

125. Geburtstag von Walter Gropius

Ziua mamei - 11. mai 2008

Muttertag

Ziua femeii - 24. aprilie 2008

Mädchen Zukunftstag

Ziua Pamantului - 22. aprilie 2008

Earth Day

Inceputul primaverii - 20. martie 2008

Frühlingsanfang

Ziua de naster a lui Alexander Graham Bells - 3. martie 2008

Alexander Graham Bells Geburtstag

An bisect - 29. februarie 2008

Schaltjahr

Happy Valentine's Day - 14. februarie 2008

Alles Gute zum Valentinstag

LEGO implineste 50 de ani - 28. ianuarie 2008

50 Jahre LEGO

Un an nou fericit - 1. ianuarie 2008

Frohes Neues Jahr & 25 Jahre TCP/IP


4 comments:

Dobroi Radu spunea...

stiu...si le schimba la fiecare eveniment semnificativ..toate logourile sunt reusite

Anonim spunea...

Si asa se face bloging? esti varza

Anonim spunea...

Da intradevar.NU trebuie sa pui un post doar ca sa ai ceva scris.

Liviu spunea...

``anonim`` sunt de parere ca nu ar trebui sa te grabesti cu comentariile, avand in vedere toate posturile pe care le-a avut Alex pe blog. Mi sa parut corect ca pe acest blog sa puna tot ce i sa parut lui interesant din viata de zi cu zi, aratand astfel ca interesele lui se desfasoare in mai multe domenii. Activitatea aceasta mi se pare foarte buna pt un baiat de varsta lui, care poate l-ar fi interesat numai jocuri si altele... Go ON, ALEX!!!

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit