De'ale scolii

Vacante in Austria

Austria este o tara foarte frumoasa unde poti petrece iarna vacante de vis. Orasele importante de vazut (atat vara dar mai ales iarna) sunt Innsbruck, Salzburg si Vienna.

Va recomand sa planificati din timp. Puteti cumpara direct un concediu fara sa apelati la agentii de turism. Trebuie doar sa va puteti intelege la telefon cu cei care inchiriaza camere sau apartamente.

O zona foarte buna pentru schiat este Zillertal care se gaseste la 40 km est de Innsbruck. Mergeti la Mayrhofen.


Ca sa ajungeti la Innsbruck va recomand sa luati un avion direct la Vienna si apoi de la Vienna la Innsbruck trenul (6 ore). O alta solutie este sa zburati la Munchen si apoi sa luati trenul de la Munchen (2 ore).

12 comments:

Anonim spunea...

Si eu jic la fel: Austria este o tara foarte frumoasa. Nu stiu eu prea multe orase dar, pe alea pe care le-am vizitat mi-au placut.

Anonim spunea...

Imi place sa schiez. Poate ma duc pe acolo.

Anonim spunea...

Cred ca cel mai usor ar fi daca am zbura la München si dupa aia cu trenul de acolo la Innsbruck.

Anonim spunea...

Austria, din cate am auzit este superba. Sper sa ajung si eu acolo odata, mai ales ca ador iarna...

Anonim spunea...

Eu ma duc la iarna in la Predeal.

Unknown spunea...

@ionut: Ce orase imi recomanzi?

Unknown spunea...

@ana: Eu nu stiu inca sa schiez. Poate invat in iarna urmatoare.

Unknown spunea...

@Alexandru Popescu: Da. Asa ar fi cel mai usor.

Unknown spunea...

@vulpita: Pana nu sunt acolo nu stiu cum este. :)

Unknown spunea...

@swamp: Distractie placuta!

Phoenyx' Boy spunea...

eu stau in brasov....asa ca daca e ma duk in Poiana Brasov , insa nu ma pasioneaza ! :)

Unknown spunea...

Poate cineva sa ne dea adrese de site-uri din Predeal si Poiana Brasov cu oferte de cazare pentru iarna?

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit