De'ale scolii

Karneval der Kulturen - Berlin, 11 mai 2008

Asa cum am anuntat, ieri am fost la Berlin la Carnavalul culturilor. Este prima data cand merg la acest carnaval si sunt impresionat. Au participat peste 80 de natiuni de pe glob. Eu am stat pana la sfarsit si au fost 104 care alegorice. Din pacate nu am vazut unul al Romaniei. Am facut peste 200 de fotografii. Imi trebuie timp sa le clasific. Inca odata va spun ca a fost impresionant.
Au fost doua locuri:

  1. Blücherplatz, Blücher Str., Zossener Str., Waterlooufer - aici a fost bazar si locuri unde se servea mancare traditionala. Am mancat mancare africana si a fost foarte iute. De aceea nu am mancat prea mult si mi-am luat chinezeasca (cocos la wok) caci imi place.
  2. Hermannplatz – Hasenheide – Gneisenaustraße – Yorckstraße. Aici s-a desfasurat pertecerea in strada. Pe aceasta ruta au trecut dansatorii, carele alegorice, mastile si multe altele
Iata doua fotografii, una de la bazar si alta de la petrecerea in strada:


0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit