De'ale scolii

Excursia de Mos Nicolae

De Mos Nicolae (06.12.2007) am fost intr-o excursie la gara din Cottbus impreuna cu ceilalti colegi ai mei. Drumul pana la gara l-am parcurs trei sferturi cu tramvaiul si un sfert pe jos.

La gara ne-am impartit in doua grupe de 14 copii. Grupa 1 s-a dus la atelier unde se construiau locomotive, vagoane etc si grupa 2 s-a dus intr-o locomotiva si dupa aceea invers.

La grupa 1 am fost la atelier si am vazut cum se construiau locomotivele si vagoanele si chiar m-am urcat intr-o locomotiva cu aburi. Impreuna cu noi a fost si doamna profesoara si si tatal lui Patrick(un coleg). Tatal lui Patrick ne-a explicat cum merg locomotivele, din ce sunt facute si asa mai departe. A fost frumos la atelier, dar cam mirosea deoarece erau uleiuri.

In grupa 2 am fost intr-o locomotiva. Acolo, am intrat impreuna cu mecanicul locomotivei. El ne-a aratat cum se conduce, am vazut motorul si tot asa. Dupa ce ne-a spus despre tren , mecanicul a condus trenul si am reusit sa vad cum este sa mergi cu trenul din cabina de comanda. Dupa ce am terminat amandoua grupele am mancat ceva la iarba verde.

La intoarcere am venit pe jos pana in centru la piata de Craciun (Weihnachtsmarkt ) si acolo ne-am dat in masinute si in tiribombe. Un alt coleg, Peter, a tintit cu pusca o pasare si vanzatorul i-a dat o bancnota de 100 de lire turcesti si i-a spus ca o poate schimba in euro. El a venit bucuros la profesoara noastra sa i-o arate. Ea a crezut ca bancnota era falsa pentru ca nu avea acea banda stralucitoare. Dupa aceea ne-am dus repede la politie.

Pe la 14:00 am ajuns acasa. A fost o excursie foarte frumoasa!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Campanii non-profit