De'ale scolii

Jenner

Inainte de a povesti ce am facut eu la Jenner in 30 decembrie 2007 va spun doar ca pregatesc o pagina pe site-ul meu cu informatii complete pentru cei care vor sa mearga acolo. Iata o schita de la Jenner. Contine informatii despre traseele de telecabina, telescaun si teleschi disponibile:

De fapt in aceasta zi trebuia sa plec la Hintersee dar m-am razgandit si am mers la Jenner. Cel mai mare munte din zona nu este Jenner, ci Watzmann, care este de 2.713m inaltime. O idee excelenta pentru ca acolo a nins foarte frumos si m-am catarat exact pe varful de 1874m inaltime. Telecabina merge doar pana la cota 1800m.

Trebuie sa spun ca drumul cu telecabina a fost foarte frumos datorita faptului ca piscul este foarte abrupt. Cabinele sunt mici de maxim 2 persoane, altceva decat ma asteptam eu.

Cu toate astea a fost bine. Am "calatorit" cu mama in cabina iar tata a fost singur in alta (el ne-a facut poza de mai sus). Cand am ajuns am fotografiat panorama Schönau am Königssee vazuta de acolo de sus.
Am mancat la restaurantul statiei de la 1800m si m-am catarat pe varf. La urcare a fost usor dar la coborare m-iam dat drumul pe fund pentru ca era o zona foarte ingusta cu prapastii de-o parte si de alta.
Iata-ma urcand. Nu am avut bete pentru ca nu schiez (nu uitati ca eu vin de la Craiova, un oras de campie) dar acum m-am convins ca trebuie sa invat. Anul viitor sigur.
Iar aici "cobor cu greu"
Mai apoi am luat si un telescaun pentru a admira peisajul.
Trebuie sa va spun ca am platit 45,80EUR pentru un bilet de familie care includea 3 statii_: Tal (statia de jos) , Mittelstation (statia de mijloc) si Bergstation (statia din varf). Apoi am mai dat 7,50EUR pentru telescaun. Desigur, daca luai un abonament de 6 zile pretul era mai avantajos (mai ales pentru schiori) - 100,30 EUR adult si 59,30 EUR copil.

Data viitoare va voi povesti despre Hintersee si Parcul National Berchtesgaden!

2 comments:

Anonim spunea...

Nu e prea ieftina distractia. Dar daca schiezi merita

Unknown spunea...

Soso sunt de acord. Dar altfel nu poti urca pe munte.